Freebie: download a monthly calendar for 2017 for FREE!

Hello my dear readers,

I am happy you have been around reading my blog and getting (hopefully) inspired by me and my article about the fashion industry. As a gift for you I am sharing my 3rd edition (can you believe I am doing this calendar for the 3rd new year already?) of monthly planner for the upcoming year. As always in cute pastel colours waiting only to be printed out. I hope you will enjoy it. Have an amazing year 2017!

How I use this monthly planner? I print out 2 copies - one for my blog and one for my family. The one dedicated to my blog is helping me out with the schedule of new articles or videos. It visually tells me what should be published and when to keep the content fresh. The second copy dedicated to my family is helping us to figure out who is doing what and when it is possible to do something together.

I also have a little personal daily planner - one page for one day - sometimes I use it as my diary too. Last few years I have been buying those A6 ones from Moleskine, this year I got my hands on one with Le Petit Prince. I couldn´t leave it in the bookshop because it had a totally hillarious quote: "Enfantes! Faites attention aux baobabs!" I totally fell in love with it because it sounds somewhat surreal to me and I think this upcoming year will be surreal for me too.


Mí drazí čtenáři,

jsem moc ráda, že navštěvujete a čtete můj blog a necháváte se (doufám) inspirovat mnou a mými články o módním průmyslu. Jako dárek jsem pro Vás připravila již třetí vydání (věříte tomu, že vydávám už třetí kalendář?) měsíčního kalendáře na nadcházející rok. Jako vždy je v pěkných pastelových barvách a čeká jen na vytisknutí. Doufám, že se Vám bude líbit. Přeji Vám skvělý rok 2017!

Jak používám tento měsíční plánovač já? Vytisknu si 2 kopie - jedna je určena pro můj blog a druhá pro mou rodinu. Ta pro blog mi pomáhá plánovat, kdy jaké články a videa vydat, aby byl obsah různorodý. Druhá kopie, ta rodinná, nám pomáhá pamatovat si, kdo má kdy jakou akci a kdy budeme moci něco podniknout společně.

Také používám malý osobní denní diář - jedna stránka na jeden den - občas ho používám i jako deník. Posledních pár let si kupuji Moleskine o velikosti A6. Tento rok mám jeden s Malým princem. Nemohla jsem ho v knihkupectví prostě nechat, protože má na přebalu skvělou hlášku: "Enfants! Faites attention aux baobabs!" Strašně se mi to líbilo, protože mi to zní surreálně a mám totiž takový pocit, že můj rok 2017 bude surreálný.

password: GQ2017

2017, callendar, planner, free, printable, freebie, quaintrelle, georgiana quaint, pastel, cute, kawaii

Comments