Dressed as a pumpkin pie

ootd, outfit, georgiana quaintrelle, quaint, orange, pumpkin, halloween, tulle

Hi! My today´s outfit is inspired by autumn and pumpkins. I love the colourful leaves all around me and I am also fan of Halloween. Therefore my outfit is in the pumpkin pie colour theme. The other day I was baking it and will be sharing the recipe with you soon ;).
The orange jacket used to be my mother´s and I like to wear it during the a bit colder autumn days. Underneath it you can see my white Terranova jumper. I am wearing black tulle skirt I sewed and cinnamon brown tights from Deichmann (I do recommend to buy a bigger size!). My black leather shoes are from Deichmann too. The grey polka dot bag is from Camaieu (as far as I remember). I hope you have a great time today and don´t forget to keep in touch via Twitter and Facebook.
 
Ahoj! Můj dnešní outfit je inspirovaný podzimem a dýněmi. Zbožňuji barevné listí, které jsou teď všude, a jsem také podporovatel Halloweenu. Proto je můj dnešní outfit v barvách dýňového koláče. Nedávno jsem jej pekla a o recept se s vámi brzy podělím.
Oranžové sáčko patřívalo mojí mami a nosím jej ráda během chladnějších podzimních dní. Pod ním můžete vidět můj bílý svetr z Terranovy. Dále mám na sobě černou tylovou sukni, kterou jsem si spíchla a skořicově hnědé punčocháče z Deichmanna (doporučuji kupovat si větší velikost!). Mé černé kožené boty jsou taktéž z Deichmanna. Šedá puntíkatá taška je (pokud si dobře pamatuji) z Camaieu. Doufám, že se vám dneska daří a nezapomeňte mě sledovat i na Twitteru a Facebooku.

manicure, nails, orange, Rimmel, essence, NYC, cosmetics

nature, autumn, red, vine

pumpkin, muffin, bake, cupcake, pie, halloween
 

Comments

  1. Cute outfit!

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for your input, I will get back to you as soon as possible! :3